Foodee

2015
Jakub Čmuchálek

V první řadě vytvoříme síť zemědělců, od kterých budeme odebírat plodiny atypického tvaru či nestandardní barvy. Z našeho provedeného průzkumu víme, že velká část námi oslovených zemědělců by s námi byla ochotná spolupracovat. Nejen, že jim ulehčíme práci a zbavíme je plodin, které by museli znovu zaorat, ale ještě navíc jim za to zaplatíme. A to se jim vyplatí! Plodiny budeme skladovat, následně prodávat v kamenné prodejně, dodávat do restaurací a případně i dalších stravovacích zařízení. Foodee není jen obchod se zeleninou, foodee je styl. V současné době žijeme obklopeni moderními trendy zaměřujícími se na zdravý životní styl s důrazem na šetrnost vůči životnímu prostředí.

Jíst zdravě a žít eco-friendly jsou předpoklady, které považujeme za nosné pilíře naší základní business myšlenky a chtěli bychom je využít v naší marketingové kampani. Ta bude primárně zaměřená na spotřebitele mladší věkové skupiny, které budeme oslovovat prostřednictvím sociální sítě. Naším dalším záměrem je oslovit i populaci starší, které nabídneme speciální slevové akce nebo události širšího společenského rozměru a zábavného charakteru.

Odběr newsletteru