Základy obchodu a marketingu

15. 06. 2023
14:00
H32, budova H, TUL

Připoj se k nám na interaktivní workshop zaměřený na tvorbu cen.

Probereme, jak se vypořádat s výzvami při vstupu na trh a co je klíčové při stanovení ceny.

Zažiješ praxi v čtyřech různých metodách stanovení cen – nákladové, poptávkové, konkurenční a orientované na přidávání hodnoty pro zákazníka. Ponoříme se do tvorby cen jak z pohledu marketingu, tak obchodu.

Po konci se můžeme společně podívat na případné otázky nebo projít materiály, které jsi si připravil/a.

Těšíme se na tebe!

Workshop povede:

Ing. Jaroslav Demel, Ph.D. – Katedra marketingu a obchodu, proděkan EF TUL
Ing. Jitka Burešová, Ph.D. – Katedra marketingu a obchodu

Další akce

Nenalezeno

Odběr newsletteru