„Firemní diář je určen korporacím, které chtějí obdarovat své významné obchodní partnery či zaměstnance (převážně management firmy) diářem, který nenese jméno výrobce, ale pouze logo firmy případně i jiné informace jako důležité kontakty zastoupení firmy apod. Diáře budou navrženy a vyrobeny přímo dle představ zákazníka (korporace). Dá se předpokládat, že se bude jednat o firmy, které mají potřebu reprezentovat a tuto reprezentaci si také mohou dovolit. Nejspíše se bude jednat o malé a střední podniky, které mají vedení v ČR.“
Diferenciace prototypu od „běžných diářů“ spočívá v zabudovaných komponentech. Jedná se o zrcátko s rozměry 140 x 100 mm, které bude tvořit horní polovinu levé vnitřní strany desek, pod ním bude situován prostor pro karty a diář samozřejmě bude obsahovat tenké plnící pero, které bude odnímatelné z plastového pouzdra. Pouzdro bude zabudované pod kalendáriem po celé délce pravé vnitřní strany desek. Výška pouzdra s propiskou bude 17 mm, tudíž nebude s ohledem na tloušťku diáře nikterak překážet. I na tomto peru bude umístěno decentní logo firmy.