Na tomto workshopu s Milanem Zemánkem a Danielem Nevařilem se dozvíš, jak správně nastavit marketing a branding, aby tvé řešení zaujalo a prodávalo se. Naučíš se budovat silnou značku, oslovit správnou cílovou skupinu a efektivně komunikovat svou hodnotu.
Kde: Studentský klub, budova E, TUL
Kdy: Úterý 11.3. od 16:30-18:30/19:30
Daniel Nevařil je klíčovou postavou ve vedení HRANIPEX a.s., jednoho z nejvýznamnějších evropských dodavatelů komponentů pro nábytkářský průmysl. Jako člen představenstva stojí za strategickým růstem firmy a jejím úspěšným vstupem na mezinárodní trhy. Díky jeho vizi a rozhodnosti se HRANIPEX neustále posouvá vpřed, inovuje a upevňuje svou pozici lídra v oboru.
Mimo svět byznysu je aktivním hybatelem v neziskovém sektoru – působí jako předseda výkonné rady Waldorfské iniciativy Liberec, z.s., kde se podílí na rozvoji alternativního vzdělávání, a zároveň vede spolek Ramus Chemicus z.s., kde podporuje vědecké a komunitní projekty.
Jeho jméno rezonuje nejen v průmyslu, ale i v oblasti společenské odpovědnosti – s jasným cílem budovat, inovovat a měnit svět k lepšímu.
Odkaz na Danielův LinkedIn — https://www.linkedin.com/in/daniel-nevaril-28a9a194/
Milan Zemánek, zakládající partner Mitonu, měl podnikání v krvi už od dětství. Po studiích informatiky na Technické univerzitě v Liberci se vrhl do světa startupů a rychle se stal klíčovým hráčem na české podnikatelské scéně. Stál za úspěchem služby Restu, kterou později koupilo Makro, a nezastavil se ani na vteřinu.
Dnes pomáhá budovat inovativní projekty jako UlovDomov, Grason, Qerko nebo StartupJobs a jeho drive ani kreativita neznají hranic. Ostatně, sám o sobě říká, že nikdy nepřijal fakt, že den má jen 24 hodin – a jeho výsledky to jen potvrzují.
Odkaz na Milanův LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/milanzemanek/