Na tomto workshopu se naučíš, jak identifikovat své konkurenty, analyzovat jejich silné a slabé stránky a vymezit se vůči nim. Zjistíš, jak najít a komunikovat svůj unikátní prodejní návrh (USP), který tě odliší na trhu.
Kde? Studentský klub, TUL
Kdy? Úterý 18.3., 16:30-18:30/19:30
Nebude to nikdo jiný než Ondřej Krátký. Ondřej je motorem obchodní strategie a inovací ve společnosti Hranipex, kde jako Business Excellence Director neustále posouvá hranice možného. Stojí za expanzí firmy na nové trhy, rozšířením produktového portfolia a přetváří firemní strategii tak, aby Hranipex zůstal v čele evropského trhu.
Dříve působil jako Product and Marketing Manager, kde se podílel na budování značky a vytváření marketingových strategií, které zanechaly stopu v nábytkářském průmyslu. Jeho doménou je strategické plánování, řízení produktů a precizní marketingová komunikace – vždy s cílem přinášet výsledky a měnit vizi ve skutečnost.
Odkaz na Ondřejův LinkedIn — https://www.linkedin.com/in/ond%C5%99ej-kr%C3%A1tk%C3%BD-7399591b/